Sklep z wycieraczkami samochodowymi

Sklep z wycieraczkami samochodowymi

» FAQ

FAQ

W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

Zamówienia można dokonać :

  • Sklep - poprzez nasz sklep internetowy dodając produkt do koszyka i wybierając interesująca nas metodę płatności.
  • Telefonicznie - kontaktując się z nami na pod nr tel.791-177-244 lub 41 243-60-25 
  • Wysyłając do nas zapytanie (zakładka kontakt). W takim przypadku oddzwaniamy do klienta w przeciągu 15 minut i przyjmujemy zamówienie.
  • Wysyłając do nas na maila sklep@e-wycieraczki.pl zamówienie z interesującymi nas produktami.
     

 

W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opłacić można wybierając na karcie zamówienia jedną z poszczególnych opcji metod płatności:

  • Przelew bankowy na nasze konto:

mBank, nr. konta: 07 1140 2017 0000 4802 0998 8223

TRANS-X Grzegorz Skrzypek
29-120 Kluczewsko, Ciemiętniki 1 C

  • Dotpay
Podczas składania zamówienia należy wybraćformę płatności Dotpay, dzięki czemu zamówienie można opłacić kartą kredytową lub wykonać przelew bankowy
  • Płatne przy odbiorze u kuriera

 

Jaki jest przybliżony termin oczekiwania na zamówienie?

Przybliżony termin dostawy wygląda następująco: Zamówienia dokonane i opłacone do godziny 14:30 realizujemy w trybie pilnym. Realizacja takiego zamówienia następuje najczęściej tego samego dnia i paczka dostarczana jest klientowi w dniu następnym.

 

Czy wysyłamy paczki za granicę? Jaki jest przybliżony koszt wysyłki za granicę?

Nie, na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek zagranicznych.

 

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówienia?

Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór w sklepie". Zakupione w ten sposób towary dostępne są do odbioru niemalże natychmiastowo. Zawsze towar zamówiony do odbioru osobistego zostaje odłożony dla klienta i czeka na jego przybycie. Odbiór możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym we Włoszczowie, ul. Reja 4.

 

Jak mogę sprawdzić co dzieje się z paczką?

Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów nr tel.,zawsze przesyłany jest nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,późnym wieczorem.

 

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem paczki?

Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Zawsze jednak podajemy na liście przewozowym telefon do klienta podany przy zamówieniu, a w przypadku kiedy klient ma życzenie aby kurier się z nim skontaktował dodatkowo umieszczamy w uwagach dla kuriera adnotacje o konieczności wcześniejszego kontaktu z klientem.

 

Czy mogę sprawdzić paczkę w obecności kuriera?

Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.

 

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Oczywiście produkt zamówiony przez Internet można zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania.  Produkt należy zwrócić na adres:

e-wycieraczki.pl
29-100 Włoszczowa
ul. Reja 4

Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie wraz z danymi, a także numer konta do zwrotu należności za produkt.

 

Jaka jest procedura reklamacyjna?

Zwroty i reklamacje są opisane tutaj

 

Dlaczego nie otrzymałem na e-mail potwierdzenia mojego zamówienia?

Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki, foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt sklep@e-wycieraczki.pl


Przejdź do strony głównej