Zamówienia można dokonać :
Zamówienie opłacić można wybierając na karcie zamówienia jedną z poszczególnych opcji metod płatności:
mBank, nr. konta: 07 1140 2017 0000 4802 0998 8223
TRANS-X Grzegorz Skrzypek
29-120 Kluczewsko, Ciemiętniki 1 C
Przybliżony termin dostawy wygląda następująco: Zamówienia dokonane i opłacone do godziny 14:30 realizujemy w trybie pilnym. Realizacja takiego zamówienia następuje najczęściej tego samego dnia i paczka dostarczana jest klientowi w dniu następnym.
Nie, na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek zagranicznych.
Zamówione u nas produkty można odebrać osobiście. Proszę złożyć zamówienie i wybrać darmowy sposób dostawy "odbiór w sklepie". Zakupione w ten sposób towary dostępne są do odbioru niemalże natychmiastowo. Zawsze towar zamówiony do odbioru osobistego zostaje odłożony dla klienta i czeka na jego przybycie. Odbiór możliwy jest w naszym sklepie stacjonarnym w Radomsku, ul. Spokojna 2A
Po nadaniu paczki,na podany przez Klientów nr tel.,zawsze przesyłany jest nr listu przewozowego do śledzenia przesyłki.Pierwsze wpisy widoczne są tego samego dnia,późnym wieczorem.
Niestety telefoniczny kontakt przed doręczeniem paczki nie należy do obowiązków kuriera. Zawsze jednak podajemy na liście przewozowym telefon do klienta podany przy zamówieniu, a w przypadku kiedy klient ma życzenie aby kurier się z nim skontaktował dodatkowo umieszczamy w uwagach dla kuriera adnotacje o konieczności wcześniejszego kontaktu z klientem.
Zawartość paczki należy zawsze sprawdzić w obecności kuriera. Wówczas w przypadku stwierdzenia uszkodzenia proszę spisać protokół reklamacyjny i przesłać go do nas (protokół posiada kurier). Tylko na tej podstawie jesteśmy w stanie dochodzić roszczeń od firm wysyłkowych.
Oczywiście produkt zamówiony przez Internet można zwrócić w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Produkt należy zwrócić na adres:
e-wycieraczki.pl
97-500 Radomsko
ul. Spokojna 2A
Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu oraz oświadczenie wraz z danymi, a także numer konta do zwrotu należności za produkt.
Zwroty i reklamacje są opisane tutaj
Brak potwierdzenia może być spowodowany literówką, która wkradła się podczas wypełniania danych w zamówieniu. Proszę także dokładnie przejrzeć wszystkie zakładki, foldery na swoim koncie pocztowym (Spam, Inne) możliwe, że nasza wiadomość z potwierdzeniem zamówienia mogła tam trafić. W przypadku braku potwierdzenia, prosimy o kontakt sklep@e-wycieraczki.pl